سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت و سئو

نظر

 

تبلیغات ویدیویی بر چشم انداز دیجیتالی حاکم است. بیاموزید که چگونه می‌توانید با استقبال از تبلیغات ویدیویی با روندهای در حال تغییر همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر بعد از مطالعه این مقاله از وب سایت صادق سعادت مشاور کسب و کار اینترنتی بازدید کنید.

گنجاندن ویدئو در استراتژی بازاریابی شما در حال حاضر به عنوان سهم جدول است - در واقع، 86? از کسب و کارها از ویدئوها برای بازاریابی در سال 2021 استفاده می‌کردند  .

اگر از این قالب برای جذب مشتریان استفاده نمی‌کنید، رقبای شما تقریباً مطمئناً این کار را می‌کنند.

یک دلیل بسیار ساده وجود دارد که تبلیغات ویدیویی بسیار پرطرفدار است - این کار فقط کار می‌کند.

یک نظرسنجی اخیر از مصرف کنندگان نشان می‌دهد که 84? پس از تماشای یک ویدیو مجبور به خرید یک محصول یا خدمات شده اند. همین مطالعه نشان داد که مصرف کنندگان بیش از دو برابر بیشتر از سایر انواع محتوا، ویدئو را به اشتراک می‌گذارند.

تبلیغات ویدیویی می‌تواند به بهبود دید آنلاین برند شما در نتایج جستجو، رسانه‌های اجتماعی و در سراسر وب کمک کند.

آیا از فرصت به خوبی استفاده می‌کنید؟

ویدئو و وب معاصر

این تصور شما نیست: امروزه مرور وب اساساً مانند تماشای مجموعه‌ای بی پایان از ویدیوها است که به صورت حلقه‌ای به هم متصل شده اند.

در انواع مختلف وب‌سایت‌ها - از پلتفرم‌های اجتماعی، سازمان‌های خبری، تا صفحات شرکت‌ها - استراتژیست‌های دیجیتال از حجم حیرت‌آوری از محتوای ویدیویی برای مخاطبان مشتاق خود استفاده می‌کنند تا به میل خود مصرف کنند.

چه در قالب محتوای آموزشی، گزارش، سرگرمی یا تبلیغات باشد، سازمان‌ها به این واقعیت پی برده‌اند که ویدیوی باکیفیت این توانایی را دارد که کاربران را در سطح عمیق و قابل توجهی درگیر کند.

وب مدرن اکنون توسط ویدئو به گونه‌ای هدایت می‌شود که حتی 15 سال پیش امکان پذیر به نظر نمی‌رسید، عمدتاً به لطف وجود دستگاه‌های تلفن همراه شخصی در همه جا و اتصالات اینترنت پرسرعت قابل اعتماد و همه جا حاضر.

ما مطمئناً از نیمه دوم دهه 2000 که تنها مکان برای تماشای ویدیوها در وب سایت خاصی به نام یوتیوب بود، فاصله زیادی داشته ایم.

تنها کاری که باید انجام دهید تا بفهمید که چقدر ویدیو به عنوان محرک محتوای آنلاین در عصر کنونی اهمیت دارد، خواندن گزارش‌هایی است که در آن جزئیات زیادی از رسانه‌ها در حال تغییر منابع گسترده به سمت تولید ویدیو هستند.

در میان این سایت‌ها می‌توان به سایت‌هایی اشاره کرد که آمار ترافیک بالایی دارند، از جمله:

Buzzfeed.

املاک شرکت Various Time.

Conde Nast.

شرکت نیویورک تایمز

اسنپ ??چت همچنان یکی از سریع ترین نهادهای رسانه‌های اجتماعی در حال رشد است که عمدتاً بر اساس داستان‌های ویدیویی خود است و اینستاگرام با معرفی یک ویژگی مشابه در پلتفرم خود موفق شده است.

طبق گفته یوتیوب، کاربران روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو را در سایت تماشا می‌کنند.

چه لپ‌تاپ خود را باز کنید، چه قفل تلفن خود را باز کنید یا تلویزیون هوشمند خود را روشن کنید، از محتوای ویدیویی فراری نیست، بنابراین می‌توانید آن را در آغوش بگیرید.

 

رونق در تبلیغات ویدئویی دیجیتال

و اینجاست که تبلیغات ویدئویی دیجیتال وارد عمل می‌شود.

شرکت‌ها متوجه شده‌اند که آماده‌سازی مجدد مصرف‌کنندگان برای پذیرش و حتی انتظار ویدیو در هر مرحله می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد.

ویدئو به قدری بخشی طبیعی از تجربه مرور وب شده است که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از آن برای تعامل سریع با مخاطبان خود استفاده کنند، گویی محتوایی است که به‌طور خاص به دنبال آن بوده‌اند.

لوگوهای خوب طراحی شده و تبلیغات بنری با کیفیت بالا می‌توانند در برانگیختن علاقه بسیار مؤثر باشند، اما تبلیغات ویدیویی به سازمان‌ها فرصتی برای ارتباط در سطح عمیق تری از همان ابتدا، از طریق برقراری ارتباط، دعوت از مخاطبان به جمع، و بصری ارائه می‌دهد. آموزش آنها در تلاش برای مدیریت سفر خرید.

همه اینها اخیراً منجر به مازاد هزینه‌های تبلیغات ویدیویی دیجیتال شده است.

شرکت‌ها از سراسر طیف منابع بیشتری را برای جذب کاربران با محتوای تبلیغات ویدیویی منحصربفرد می‌ریزند.

تبلیغات ویدئویی دیجیتال یک استراتژی است که می‌تواند برای هر نوع شرکتی کار کند: B2B یا B2C، سازمانی یا SMB، محصولات پیشرفته یا آنالوگ.

 

استفاده از تبلیغات ویدئویی میکرو برای ایجاد تعامل

یکی از گرایش‌ها این است که شرکت‌هایی از ویدئوهای کوتاه و میکرو استفاده می‌کنند تا به سرعت توجه بیننده را به خود جلب کنند و تاثیر زیادی بگذارند.

اینها معمولاً فقط 10 ثانیه (یا کمتر) طول دارند و چالش جالبی را در برابر فرمت ویدیویی 30 ثانیه‌ای طولانی مدت که از زمانی که تبلیغات تلویزیونی برای اولین بار به یک روش معمول تبدیل شده است، ایجاد کرده اند.

فلسفه پشت آنها به این دلیل است که بازاریابی دیجیتال مدرن اغلب فقط یک تعامل نیست که بلافاصله به خرید منجر شود. این یک سفر مدیریت شده است که مستلزم مراحل و تکنیک‌های مختلف است.

لازم نیست همه چیز را در مورد محصول یا خدمات خود در تبلیغ ویدیویی خود بگویید. شما فقط باید چیزی به اندازه کافی جالب بگویید که بینندگان اصلی را وادار کند تا از طریق بازاریابی محتوا، ضبط ایمیل یا ابزار دیگر، عمیق‌تر به اکوسیستم شما بپردازند.

ویدئوهای میکرو به ویژه در جذب خریداران هزاره که دامنه توجه آنها در بیشتر عمرشان توسط اینترنت شکل گرفته است، مفید بوده است.

با این حال، استفاده از میکروفیلم‌ها به این معنی نیست که باید از ویدیوی سنتی 30 ثانیه غافل شوید. شما باید استراتژی تبلیغات ویدئویی دیجیتال خود را با ترکیب و تطبیق قطعات مختلف طراحی کنید.

همچنین، به خاطر داشته باشید که ویدئوهای میکرو باید بتوانند بدون کمک صدا با بیننده ارتباط برقرار کنند.

بسیاری از مردم در حالت بی‌صدا مرور می‌کنند، و زمانی که به افزایش صدا در میکروویدئوی شما فکر می‌کنند احتمالاً تمام شده است.

 

رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی: مسابقه ساخته شده در بهشت

تقریباً برای بازاریابان به نظر می‌رسد که الگوهای استفاده از رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی در مسیر تسلط آنلاین با یکدیگر برخورد کرده اند، زیرا آنها خروجی و شکلی هستند که واقعاً برای یکدیگر ساخته شده اند.

کاربران فیس بوک عادت کرده اند که فیدهایشان با پخش خودکار ویدیوها از منابع مختلف پر شده باشد.

کاربران اینستاگرام و اسنپ چت هیچ فکری به صرف چند دقیقه در یک زمان برای پیمایش استوری‌های ویدیویی زنده ندارند.

در همین حال، شرکت‌ها می‌توانند تبلیغات ویدیویی را برای این تنظیمات تنظیم کنند که به طور قابل ملاحظه‌ای شبیه محتوای دنبال‌کنندگان کاربران است.

وقتی مخاطبان شما انتظار محتوای ویدیویی از کسی که دنبال می‌کنند، دارند، این شانس را افزایش می‌دهد که به سرعت درگیر شوند و سپس برای کل تبلیغ باقی بمانند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز برای ترکیب محتوای تولید شده توسط کاربر (در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد) برای از بین بردن موانع بین خریدار و برند عالی هستند.

همچنین می‌توانید اطلاعات جمعیتی فیس‌بوک را عمیقاً بررسی کنید تا توانایی‌های هدف‌گیری و شخصی‌سازی خود را بهبود بخشید و تبدیل‌های ثابت‌تری را ایجاد کنید.

اگر قدرت واقعی تبلیغات ویدئویی دیجیتال در تقاطع تعامل و شخصی سازی قرار دارد، رسانه‌های اجتماعی مختلف برای بهینه سازی آن مناسب هستند.

 

نکات و منابع تبلیغات ویدیویی

آیا به دنبال ورود به دنیای تبلیغات ویدیویی یا ارتقاء سطح بازی خود برای سال پیش رو هستید؟

با ضربه زدن به رویدادهای جاری و موضوعات پرطرفدار، به دنبال فرصت‌هایی برای ارتباط فرهنگی باشید. برای مثال، این نکات کلیدواژه و موضوع تحقیق را برای ساختن ویدیو در پی کووید-19 بررسی کنید.

اگر رویدادهای فعلی برای برند شما مناسب نیست، بازاریابی نوستالژی را در نظر بگیرید. این یک تاکتیک قدرتمند برای القای یک واکنش احساسی است که به بینندگان کمک می‌کند تا ارتباط فوری با برند شما را احساس کنند.

این تجزیه و تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی ویدیویی جان لوئیس و سایر کمپین‌های خرده فروش بریتانیا را بررسی کنید تا ببینید چگونه انجام می‌شود.

اجازه ندهید بودجه شما باعث شود که تبلیغات ویدیویی دور از دسترس به نظر برسد. انواع ابزارهای موجود برای کمک به شما برای ایجاد ویدیوهای بصری خیره کننده و قانع کننده حتی با بودجه کم وجود دارد. YouTube Video Builder تنها یک مثال است.

و اگر به دنبال توصیه‌های تخصصی بیشتر برای بهبود ویدیوهای خود و افزایش بازگشت سرمایه هستید، این 8 نکته را برای عملکرد بهتر تبلیغات ویدیویی از Pauline Jakober از دست ندهید.

 

چه چیز دیگری در دهه آینده تسلط خواهد داشت؟

اگر تبلیغات ویدیویی روندی است که امروزه بر چشم انداز حاکم است، باید به این معنی باشد که شاخه‌های دیگری نیز وجود دارند که در آینده نزدیک سروصدا می‌کنند.

 

چه چیزی نشان دهنده موج بعدی است؟

محتوای تولید شده توسط کاربر: این لزوماً برای دنیای تبلیغات جدید نیست، اما شرکت‌ها در یافتن راه‌هایی برای ایجاد محتوای تبلیغاتی که شبیه چیزی غیر از یک تبلیغ هستند خلاق‌تر می‌شوند و در نتیجه اثربخشی و شیوع محتوای تولید شده توسط کاربر را افزایش می‌دهند. کار می‌کند زیرا چیزی را به شما می‌دهد که ندارید: تجربه و دیدگاه یک خریدار واقعی، و به شما امکان می‌دهد آن را با صدای بازاریابی برند خود ترکیب کنید.

واقعیت مجازی: این به شما این امکان را می‌دهد که مخاطب را در دنیایی که خودتان ساخته اید غوطه ور کنید و به شما این فرصت را می‌دهد که تجربه آنها را در دنیای مجازی با عمق و پیچیدگی شگفت انگیز شکل دهید.

واقعیت افزوده: ممکن است دقیقاً مشابه تبلیغات ویدیویی نباشد، اما آنها DNA مشابهی دارند و بازاریابی واقعیت افزوده در استفاده از داده‌های هدفمند برای ارائه یک تجربه شخصی‌سازی شده بسیار عالی است.

ما در حال حاضر شروع به دیدن برخی از تأثیرات این استراتژی‌ها کرده‌ایم، اما استقرار گسترده تاکتیک‌هایی مانند محتوای تولید شده توسط کاربر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هنوز در راه است.

 

نتیجه

تخمین زده می‌شود که هزینه تبلیغات ویدیویی دیجیتال تنها در سال 2021 به بیش از 55 میلیارد دلار رسیده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد.

در واقع، کارشناسان پیش بینی می‌کنند تا پایان سال 2023 این رقم از 78.5 میلیارد دلار فراتر رود.

اگر تبلیغات ویدیویی هنوز بخشی از استراتژی بازاریابی شما نیست، وقت آن است که اقدام کنید. ویدئو روش ترجیحی برای مصرف کنندگان برای دریافت انواع اطلاعات و پیام است - و اگر شما آنجا نباشید، محصولات و خدمات شما حتی نمی‌توانند در نظر گرفته شوند.