سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت و سئو

نظر

 Yotpo SMSBump به راحتی می‌توانید لیست مشترکان خود را با ابزارهایی برای جلب توجه مشتری به صورت آنلاین، در سراسر کانال‌ها و در فروشگاه برای افزایش حداکثر رشد افزایش دهید.

قدرت بازاریابی پیامکی نام تجاری شما در نهایت به این بستگی دارد که آیا شما قادر به افزایش یا حفظ لیست مشترکان درگیر هستید یا خیر. و شما نمی‌توانید این کار را با یک پنجره یا ویجت انجام دهید. پیامک مصرف کنندگان تلفن همراه را هدف قرار می‌دهد، بنابراین بسیار مهم است که مشترکان را در هر کجا که مصرف کنندگان تلفن همراه خود صرف می‌کنند جمع آوری کنید و این کار را به شیوه‌ای انجام دهید که برای تجربه تلفن همراه بهینه شده است.

چرا؟ مارک‌هایی که انواع تجربیات جمع آوری مشترکین را ارائه می‌دهند، میزان جمع آوری اطلاعات را بیش از 40 درصد افزایش می‌دهند. در حقیقت، موفق ترین مارک‌ها و برنامه‌های بازاریابی پیامکی از هر فرصتی برای جلب توجه مشتریان خود با رویکردی جامع برای جمع آوری مشترک استفاده می‌کنند. همه این موارد را صادق سعادت متذکر شده بود.

با استفاده از Yotpo SMSBump، نام تجاری شما می‌تواند مشترکان را در همه جا جمع آوری کند-با ابزارهایی که برای استفاده در سایت، در کانال‌ها و آفلاین ساخته شده است-تا بیشترین مخاطب تلفن همراه خود را افزایش داده و همچنان در حال رشد باشد. در اینجا نحوه جلب توجه به برنامه پیامکی خود تقریباً در هر کجا و شروع به رشد مشترکین مانند همه مارک‌های برتر وجود دارد.

اکثر خریداران پس از آشنایی با یک نام تجاری یا مرور وب سایت خود تصمیم به انتخاب پیامک می‌گیرند و این یکی از بهترین فرصت‌های شما برای تعامل با آنها است. ابزارهای اشتراک آنلاین ما به شما امکان می‌دهد با بیش از 30 الگو که می‌توانند بر اساس ظاهر و احساس برند شما سفارشی شوند، تجربه‌های فریبنده‌ای در محل ایجاد کنید. نه تنها این، ما گزینه‌های نمایش رفتاری پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهیم تا هر یک از بازدیدکنندگان در محل را با تجربه اشتراک که به احتمال زیاد آنها را به تبدیل تبدیل می‌کند، هدف قرار دهیم. در اینجا چند استراتژی آنلاین وجود دارد که ما به مارک‌های خود توصیه می‌کنیم:

پنجره بازشو: توجه مشتری خود را از همان ابتدا با یک پنجره بازرگانی در وب سایت خود جلب کنید. پنجره‌های بازشو می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد و به شما این امکان را می‌دهد که خریداران رومیزی و تلفن همراه را به طور یکسان، خریداران از مکان‌های مختلف و موارد دیگر را متناسب با نیازهای خود مورد هدف قرار دهید. علاوه بر این، هر پنجره بازشو برای تلفن همراه با ویژگی دوبار ضربه زدن بهینه شده است، بنابراین مشتریان می‌توانند بدون زحمت از تلفن‌های خود مشترک شوند.

نکته حرفه ای: برای آن دسته از خریدارانی که از پیامک یا ایمیل استفاده نکرده اند، از پنجره بازشو با دو ضربه سریع SMS و ایمیل استفاده کنید تا هر دو را در یک نقطه تماس جذاب در دستگاه تلفن همراه ضبط کنید. مشتریان ابتدا ایمیل خود را ارسال می‌کنند، و سپس برای ثبت نام در SMS پیامک ارسال می‌کنند و از حداقل اقدامات در پایان آنها و افزایش 2 برابر CVR برای ضبط SMS اطمینان حاصل می‌کنند.

صفحه ثبت نام اختصاصی: یک صفحه فرود اختصاصی ایجاد کنید تا همه چیزهای فوق العاده‌ای را که برنامه پیامک شما ارائه می‌دهد به نمایش بگذارد و مشتریان خود را جهت جمع آوری شماره تلفن‌های خود برای ثبت نام ساده به آنجا هدایت کنید.

ثبت نام در خرید: مشتری که در حال تکمیل خرید است در حال حاضر مشغول به کار است و تجربه تسویه حساب را بهترین فرصت برای نمایش برنامه پیام کوتاه شما می‌کند. در واقع، یک نظرسنجی اخیر Yotpo نشان داد که بیش از 51 درصد از خریداران می‌خواهند وضعیت سفارش مستقیم و اعلان‌های تحویل را از طریق پیام دریافت کنند - انگیزه‌ای بزرگ برای شرکت در هنگام ارسال سفارش. بنابراین یک قسمت opt-in به صفحه پرداخت خود اضافه کنید و شاهد رشد لیست مشترکین خود باشید. این کار اکنون راحت تر از همیشه شده است: به عنوان بخشی از مشارکت Yotpo x Shopify، مارک‌های Shopify می‌توانند در هنگام تسویه حساب رضایت نامه پیامکی خارج از جعبه را بطور طبیعی جمع آوری کنند. با چند کلیک ساده، می‌توانید بی نقص ترین تجربه ثبت نام را برای مشتریان خود فعال کنید.

ویجت پاورقی: در حالی که یک پنجره بازشو بسته می‌شود، ویجت پاورقی SMS در پایین وب سایت شما ثابت می‌ماند تا مرتباً به مشتریان یادآوری کند که ثبت نام کنند. برای تشویق ترافیک موجود، یکی از آنها را به سایت خود اضافه کنید تا انگیزه مشخصی داشته باشد.

 

در سراسر کانال‌ها

مصرف کنندگان امروزی فقط موبایل نیستند، آنها چند کاناله هستند-با استفاده از ابزارهای بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند و با تعداد بیشتری از برنامه‌های تلفن خود ارتباط برقرار می‌کنند. برای افزایش دسترسی برنامه پیام کوتاه خود، آنها را در همه مکانهایی که بیشتر فعال هستند، مانند رسانه‌های اجتماعی و ایمیل، ملاقات کنید تا آنها را وادار به تغییر کند در حالی که آنها قبلاً مشغول فعالیت هستند.

فیس بوک: برنامه پیامک خود را از طریق پست، داستان یا حتی چت با استفاده از پیوند اختصاصی ثبت نام پیامک به جامعه فیس بوک خود تبلیغ کنید. اسکرول‌هایی را که دارای انگیزه بصری یا فریبنده‌ای در برند هستند، مانند 10 درصد تخفیف از سفارش آنها، جذب کنید تا آنها را به کلیک سوق دهد.

اینستاگرام: ما مجموعه مشترکان پیامکی را در اینستاگرام ساده می‌کنیم. ثبت نام پیامکی خود را مستقیماً به داستان خود وصل کنید تا پیروان رسانه‌های اجتماعی شما هنگام استفاده از محتوای شما مشترک شوند-تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

ایمیل: یکی از ساده ترین راه‌ها برای افزایش مخاطبان تلفن همراه، مراجعه مستقیم به مشترکان ایمیل موجود است. برای آنها یک کمپین هدفمند ارسال کنید تا آنها را تشویق به ثبت نام کنند، یا یک فراخوان منظم برای اقدام در خبرنامه‌های خود وارد کنید. در نظر داشته باشید که اگر هر کانال پیشنهادات اختصاصی خود را داشته باشد، 36 درصد از خریداران علاوه بر ایمیل، برای پیام کوتاه نیز ثبت نام می‌کنند، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و ارزش منحصر به فرد بازاریابی متنی خود را نشان دهید.

ابزارها برای هر کانال: مستقیماً به صفحه ثبت نام پیامک خود پیوند دهید، یک پنجره پیامکی بومی‌باز کنید یا از کلمات کلیدی برای جمع آوری مشترکین در هر یک از سناریوهای فوق استفاده کنید. با اشتراک کلمات کلیدی، مشتریان شما می‌توانند یک کلمه یا عبارت جذاب را به شماره مارک شما ارسال کنند تا به طور رسمی‌از طریق پیام کوتاه شرکت کنند. کلمه کلیدی و شماره تلفن را در یک پست مارکدار در رسانه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل برای رویکردی ساده و کاربر پسند به اشتراک بگذارید.

آفلاین

هنگام در نظر گرفتن مشترکین پیام کوتاه خود نیز توجه به ترافیک پیاده مهم است و Yotpo می‌تواند این فاصله را بین خرده فروشی آجر و ملات و تجارت الکترونیکی پر کند. مشترکان SMS را صرف نظر از این که ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین خرید کنند یا در فروشگاه فیزیکی شما با استفاده از متن برای مشترک شدن، کد QR یا روش جمع آوری مشترکین نقطه فروش (POS) در هنگام خرید، جمع آوری کنند.

متن برای اشتراک: کلمات کلیدی برای جمع آوری مشترکین بسیار مناسب هستند زیرا می‌توانند در هر مکانی کار کنند. مواد موجود در فروشگاه خود-مانند چاپ درج، پوستر و کارت-را با کلمه کلیدی خود تزئین کنید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی برای اشتراک به شما پیام ارسال کنند.

کد QR: مانند کلمات کلیدی، چاپ و اشتراک گذاری کد QR آسان است. مشتری شما می‌تواند کد را با تلفن خود اسکن کند و یک پیام متنی از پیش آماده برای ارسال به نام تجاری شما ظاهر می‌شود. پس از ضربه زدن به ارسال، آنها شرکت کردند و شما در عرض چند ثانیه مشترک جدیدی به دست آوردید.

POS: سرانجام، به خریداران در فروشگاه این امکان را بدهید که با یک CTA نقطه فروش از SMS استفاده کنند. با استفاده از ادغام POS ما، می‌توانید این گزینه ثبت نام را مستقیماً در تجربه پرداخت فروشگاه ارائه دهید. تیم خود را آموزش دهید تا برنامه پیامک شما را برای به حداکثر رساندن تبدیل تبلیغ کند.

به Yotpo با افزایش مشترکان پیامکی خود اعتماد کنید

اگر نام تجاری شما به دنبال افزایش مخاطبان تلفن همراه است، به Yotpo SMSBump اعتماد کنید تا شما را در مسیر سریع رسیدن به اهداف مشترک خود قرار دهد. ابزارهای جمع آوری مشترکین ما مارک‌های برتر را قادر می‌سازد تا خریداران را در هر کجا که هستند - در وب سایت، صندوق ورودی خود، در رسانه‌های اجتماعی و حتی در پیشخوان خرید - جذب کنند - بنابراین هیچ گاه ارتباط از دست رفته وجود ندارد. فقط به LSKD نگاه کنید، که رشد مشترکین آن تنها در 6 ماه 310 درصد افزایش یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت صادق سعادت طراحی سایت مشهد مراجعه کنید.